سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند نکته مهم در یک درمان خوب و با کیفیت

 

نکاتی که باید درجهت یک درمان خوب و با کیفیت و قیمت مناسب مد نظر قرار دهیم عبارتند از :

مکان دندانپزشکی یکی از نکاتی است که بسیار حائز اهمیت می باشد که افراد باید مد نظر قرار دهند که آیا باید به مکان های عمومی مانند درمانگاه ها و کلینیک ها مراجعه نمایند یا به مطب های خصوصی ؟

تصورعموم مردم بر این است که درمانگاه ها و کلینیک ها قیمت مناسب تری نسبت به مطب های دندانپزشکی دارند درصورتیکه این باورکاملا اشتباه است، به این دلیل که درکلینیک های عمومی مقدار کمی از هزینه دریافتی از بیماران به دندانپزشک پرداخت می شود و مبلغ بیشتری از هزینه ی درمان به اشخاص دیگری که در آن مجموعه سهام دار و یا مالک هستند تعلق می گیرد، به همین دلیل هزینه های کلی کلینیک ها  بالاتر از مطب شخصی می باشد که شما فقط با یک نفر سرو کار دارید.

دومین نکته درجهت مراجعه به مطب های دندانپزشکی به جای کلینیک ها این است که در مطب خصوصی یک پزشک درمان شما را انجام می دهد و هر زمانی که درمان شما به مشکل بر خورد کند یا نیاز به مشاوره و ویزیت دوره ای داشته باشید ، در همان مطب، دندانپزشکی شما را ویزیت می کند که در مراجعات قبلی این کار را انجام داده است .

در صورتیکه در کلینیک ها،  عموما " به دلیل جابجایی دندانپزشکان " بیشتر مواقع در مراجعات بعدی شما اصلا آن دندانپزشک را که دیگر با آن مرکز همکاری ندارد پیدا نخواهید کرد و دندانپزشک جایگزین هم مسؤلیت درمان دندانپزشک دیگری را قبول نمی کند . پس بهترین گزینه برای انجام یک درمان خوب و ماندگار پیدا کردن یک مطب شخصی است که در آن یک دنداپزشک با نمونه کار و    سابقه کاری خوب آماده خدمات رسانی با کیفیت به شما باشد